tirsdag 23. november 2010

Melke...drøm?

Nå er ikke jeg sjokoman, men liker sjokolade godt, til tider. Melkerull (kald, og kun kald. Hvis ikke sitter bitene sammen), Dronning kokesjokolade (kald vel å merke, sammen med iskald Tine ekstra lettmelk), Kvikk lunsj (god både kald og temperert).


Jeg er ikke en av dem som kjøpe og smake hvis det har kommet en ny sjokolade i butikkhylla. Men kan gjerne stille dumme spørsmål, som "Er den ny den sjokoladen der da?"
Neivel. Nen kom i butikkene i fjor den ja.


Men i dag smakte jeg en ny sjokolade. Hehe, for alt jeg vet, kan den ha ligget i hyllene lenge forresten. Har den det?


Den har da det innbydende navnet "Melkedrøm. Fylt Freia melkesjokolade med kjeks, krem og sjokoladesaus".

Håper jeg aldri blir satt til å fronte den. Måtte spytte den ut. SÅ grusom var den. 
Når jeg først skal smake noe nytt, så går det slik. Trist.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar :)