tirsdag 23. november 2010

Alle hjerter gleder seg, aaalle hjerter gleder seg, gleder seg!

Siden jeg som regel er sent ute til det meste (men utrolig nok tidsnok), er det av og til greit å kunne gjøre unna et og annet gjøremål i god tid. 


Okei - jeg klarte ikke vente lenger! Det er snart adveeent!


Hvis jeg hadde vært bergenser, hadde jeg nok kalt denne lysestaken "grrrådig pen". Jeg skulle handle fløte og servelat på nærbutikken på kaia i går - ping! Der sto den. Ikke rukket å få prislapp engang. Den må jeg ha. 
Tallene fant jeg på Kremmerhuset. 
Med litt hyssing, og kanskje noe olivenkvister i bunnen, blir det bra!


1 kommentar:

  1. Den var kjempefin.

    Jeg er litt stresset, har ikke funnet adventsstake jeg liker enda.

    iiiik

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)