torsdag 9. desember 2010

After Eight

Dette var en oppskrift jeg fant på et forum jeg kom over. Jeg kikket fort over oppskriften og startet å smelte sukker
-POFF!
Nettsiden forsvant! 

Krise, en halv kg sukker til smelting, 
og der står jeg uten oppskrift! 

Så jeg forsøkte å huske hva som sto, og fortsatte.
Litt peppermyntedråper her, en telefon til Anita der..
Ser ganske ok ut


men ble fullstendig fiasko.
Så neste gang blir det noe annet. Med oppskrift nedskrevet.

I skrivende stund tok faktisk 
en lysestake fyr i vinduskarmen, 
og flammene sto himmelhøyt 

Bare fordi jeg, i panikk, helte vann over?! 
Kjære leieboere i kjelleren, håper dere ikke ble skremt av kaldhylet.

Tror bare jeg skal ta kveld, 
før denne uflaksen 
resulterer i katastrofe!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar :)