lørdag 13. november 2010

Twinkle twinkle, oversized star

Nå har jeg et prosjekt på gang. Jeg er ute i uforskammet god tid, tidsfrist 1. desember. 
-jeg er faktisk ferdig! Planlegginga derimot, har jeg brukt flere år på. Iallefall har jeg snakket om dette i flere år.


OPPSKRIFT
-Man tager litt plank, roter frem diverse utstyr som man bare
 halvveis vet hvordan man bruker  (og iallefall ikke vet navnet på)
-Tar mål (litt slik på kvinnfolkvis)
-Sager, skrur (og sager litt igjen, siden det ALDRI stemmer med vinklene)
-Tar bilder underveis (obs! Forsiktig med zoom!)





-Tar en god del tenke- og vurderingspauser underveis. 
 Gjerne med en hjertelig latter, selv om man er alene i 
 garasjen (prosessen kan være fryktelig komisk)
-Ringer elektrikersvogeren for å høre om han har TC-klemmer (søk det opp)


-Det har han selvfølgelig.
-Montérer klemmene, og tester lysene.

Da skal alt være klart til imorgen. For da skal jeg finne den perfekte plassen å sette adventsstjerna - som skal lyse så den trivelige bygda vår kommer i julestemning. 


1 kommentar:

  1. Ikkje rart du fikk te ta, du så ha eige snikkarverksted heim. :) God opplering gi godt resultat... Kjempetøft!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)