onsdag 17. november 2010

Stressless og strikketøy

Juhuuu!


I (den berømte) godstolen, med www.garnstudio.com på pc-skjermen og litt mer tålmodighet enn jeg egentlig eier, har jeg nå strikket en kjole. Og det mest fantastiske, den er ferdig!
Fast bestemt på å følge oppskrifta, har jeg ujevnt og utrutt (?) sittet i godstolen, hørt musikk og strikket. Resultatet ble knallfint, syntes jeg selv, helt til jeg så en annen kjole strikket etter samme oppskrifta. Den var helt annerledes. Mye finere. 
Men selv ikke det tar nuven av gleden over, -at jeg har strikket en kjole!


Gøril´s fine Tilde skal få kjolen, det sa jeg da jeg begynte i vinter (ehm). Jeg lovte henne brun kjole med rosa dødningehode, da hun har stor sans for det. Jeg må beklage, Gøril, det ble det ikke! Men striper er fint det, sant ja? 


Søsteren min sa det ikveld, at "Nå står bare dampinga av kjolen igjen!"


Damping? Hjelp? Hvordan?

4 kommentarer:

  1. Har du strikket ferdig? Allerede? Jeg er veeeeldig imponert, rørt og glad.


    :)

    SvarSlett
  2. BILDE??!!! Må jo få se herligheten! ;)

    SvarSlett
  3. Flinkis!!

    *Benjamin og Berit *

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)