lørdag 27. november 2010

Ljos i vindauga

Har mest lyst til å lage jul , men det er vel strengt tatt november enda..
Meeen, det er 1. søndag i advent snart, og adventsstjernene være opphengt ikveld!

For to år siden kjøpte jeg en adventsstjerne. Det glemte jeg i fjor. Så da kjøpte jeg en til. 
I år kjøpte jeg to, siden jeg ikke var sikker på om jeg hadde 
noen ordentlige å henge opp fra ifjor.. 
Så nå har jeg et lite lager, ser jeg, og har hengt opp fem stykker. Så det er den dårlige hukommelsen min er grunnen til at det er ljos i mange vindu!

Hvis man ser godt etter, ser man at adventsstaken til naboen er tent i bakgrunnen, 
så derfor kan jeg også tenne stjernene mine, selv om jeg er en dag for tidlig ute ;)

 
..og litt flere engler

Er ikke lykta fra Myra Blomst fin?

Det har vært en trivelig lørdag. Opprinnelig vaskedag, 
men heldigvis har jeg blitt hefta innimellom. Trivelige kaffebesøk!
Kvelden tilbringes med nabobesøk og et glass rødt!


Uansett vind og vær
-imorgen blir Vikanstjerna tent!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar :)