mandag 21. februar 2011

Det lukter ugler i mosen

Fikk telefon på jobb fra en lettere hysterisk samboer her en dag, 
som kunne fortelle at vår kjære katt 
hadde gjort fra seg på kjøkkengulvet hjemme. 
Og det var jammen ganske så ubeleilig, kunne han fortelle! 
Som om det noen gang er beleilig..

Akkurat det var det lite jeg kunne gjøre noe med der og da, 
selv om jeg helst kanskje skulle kommet hjem og ordnet opp, selvfølgelig.
Selv humret jeg litt og var jeg sjeleglad for at jeg var på jobb..

Meen.
Den som ler sist, ler best?

Da jeg kom hjem ikveld, var det det samme som møtte meg.
Kom inn døra og kjente at oooh, her er det noe som lukter.
Jada.
Det var det ja. Under en kjøkkenstol. 
Og jeg skjønner IKKE hvordan det skal ha gått til. 
For katten har vært ute mens jeg var borte.

Når Eli er borte, danser katten under bordet? Nei?



2 kommentarer:

  1. Hmm, ettersom pus var ute mens du var borte, kanskje det var samboeren?? ;o)

    Her i huset har vi en pus som innimellom ikke kommer inn igjen fort nok, for hun må jo sååååå tisse! Og det kan vi ikke gjøre ute, nei tenk, hun må inn i kassa si... Diva! :D

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, kanskje han tok igjen?

    Dere har en fin frøken, skjønner jeg ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)