torsdag 2. desember 2010

DAGENS HAPPENING!

Idag fant jeg en link til fire direktesendte kamera.


Disse kameraene er plassert i Suldalslågen -i Skotihølen- for å kunne se laksen live. Laksen har startet gytinga, må skjønne, og det rett fremfor kameraet!


Så i flere timer har jeg fulgt med. Hver en skygge har jeg registrert, og skuffet måtte innse at det bare var en skygge. Har sett hvordan sola flytter seg på Suldalslåghimmelen, hvordan vannet virvler i Skotihølen.


"Laks! Laaaaaks!" 


Da kommer det tørt fra godstolen,
"Har du fulgt med dette hele denne tiden? I tilfelle det skulle komme en laks?"


Ja, for tenk, jeg har det ja. 


OG DEN KOM:
Se! Det er lønna si for strevet sitt det!



(Det bør vel sies at jeg er syk, og derfor har slikt å gjøre)


1 kommentar:

  1. he he....ja tolmodighet er en dyd Elin. Noe må man jo finne på nor en er syk. ønsker deg god bedring. :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)