lørdag 4. desember 2010

Alle hjem bør ha ei ugle

Idag har jeg vært på trivelig kaffeslabberas på naboøya. 
Frittalende og hjertelige sjeler er godt selskap, synes jeg.
Det ble en tur på det mye omtalte kjøpesenteret i bygda
-der de har ALT.

Jeg fant denne 

 -og er godt fornøyd!

"Vi trenger ikke ei ugle, vi har allerede ei i hus", 
sa far kaffeslabberas til meg da han fikk se den, 
mens han gløttet lattermildt bort på mor 
-som ikke virket det spor overrasket over kommentaren.
Godt selskap.


Ironisk nok heter mor også Eli. 
Og enda mer ironisk,
-jeg fikk også en lignende kommentar da jeg kom hjem.
"Det holder vel med ei ugle i hus?"

Så her hjemme har vi inngått en deal. 

1. Hvis han tar ned ugla, bør jeg ta hintet.
2. Hvis jeg tar ned ugla, vet han hva som venter... 

Ha en fin helg videre!




1 kommentar:

  1. Ha ha, you guuuys! ;-D Vi har en lignende figur, men det er ei høne... :-D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)