søndag 28. november 2010

Storstjerna på plass!



Fikk god hjelp (takk og lov) til å sette opp stjerna på haugen idag. Med neglebit og lite tålmodighet, ble jeg egentlig bare gående rundt å sjekke at det ble gjort akkurat slik jeg hadde tenkt. 

Det kom to naboer ut på verandaen mens vi holdt på, med store smil og tommelen opp.

Trivelige Vikan.











Da det endelig ble mørkt, dro jeg ut en tur med kameraet for å ta bilder av tent stjerne. Lita linse og stivfrosne fingre gjorde ikke de beste bildene..

Tatt fra Vikan og Åstadsundet.

Ble ikke helt som jeg hadde tenkt, 
men det går vel an å juksa littegrrranne på det imorgen.
Stjerna er iallefall på plass.

Twinkle twinkle!

2 kommentarer:

  1. StasELIg!!!! Ta kainn du gitt!

    SvarSlett
  2. Så arti og fint! Jeg legger inn en bestilling på ei stjerne til oss på Melkneset;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)