onsdag 22. september 2010

På bua å hannjel BUGG!

For en stund siden kom BUGG i butikkhyllene igjen. Og de har jeg testet. De ser ikke helt ut som de gode gamle, og de smaker...


-helt forferdelig.


I løpet av fem minutter gikk jeg gjennom hver smak i BUGG-posen, uten at ganen gjenkjente noen av dem. 


Selv om det er mange år siden skikkelige BUGG var å få kjøpt, husker jeg hver en smak. De var i grunnen gode alle sammen, 






   
-men den hvite var best.






Jeg fikk en hel pose hvite BUGG på bursdagen min husker jeg, og da gjemte jeg meg i garasjen for at ingen andre skulle få smake.












Er vel bare å finne seg i at det er slutt på den tiden man kunne gå på bua til Edvard, for å handle BUGG. 


Det var tider det.


7A76CB157E42A5442237415A25524788.png

2 kommentarer:

  1. Kjenner jeg får vann i munnen når jeg ser det bildet!!! Og ja, de hvite var utrolig godt :) Men dette er den GAMLE typen, det kom en type etter disse som ikke var like godt og det er vel den som er kommet tilbake?

    SvarSlett
  2. De gamle var gode, de mellomgamle egentlig litt kleine, og de nye ER kleine..

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)