onsdag 23. februar 2011

Diagnostisering?

I et og et halvt år har jeg hatt Iphone 3, 
og har vært godt fornøyd. 
Men i det siste har den slått seg vrang. 
For eksempel virker ikke den ene volumknappen. 
Den man skrur lyden opp med naturligvis. 
Og jeg måtte jo selvfølgelig stille lyden helt ned da, 
for å se om jeg fikk skrudd den opp igjen etterpå. 
Det gjorde jeg såklart ikke.
Så nå hører jeg nesten ikke hva folk sier, og ordet hæ? er vel det mest brukte under en samtale. 

Dessuten fant jeg ut at en kollega av meg 
-som har presis samme telefonen- 
har zoom på telefonkameraet.
Hvorfor har ikke jeg det??

Den har sluttet å lage lyd når jeg får sms,
men kan lage lyd uten at noe skjer.

Og det mest irriterende, 
er beskjeden som kommer opp heeeele tiden;


JEG BRUKER IKKE TILBEHØR TIL TELEFONEN ENGANG!
Hvis telefonen ligger i lomma, 
er det fort gjort å komme borti Ja.
Og som kjent er det ikke spesielt mye signal når
telefonen står på flymodus.

Forslag til diagnose, noen?

2 kommentarer:

  1. Haha, kanskje det beste er bare å parkere lakk-skoene til denne telefonenen, å kjøpe ny.
    Er vel ikke noe garantier lengre nå kanskje?

    Om det er noe trøst, så må jeg kjøpe ny tlf også. Og kjærestemannen.

    Men det trøstet deg sikkert svææært lite.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar :)